Ey yorgun kalp.....
gerçekten ne aradığını bilmiyorsun.
Yorgun değil misin...?
bak yüreğin kuru 'kalbin çok perişan.
farkında değilmisin ......
::::::::::::
Ey yorgun kalp...
kanatlarının kırılmasına izin verme.
Vazgeçme yeniden uçmayı dene.
Kalbinin sonsuza kadar,
kilitli kalmasına izin verme...
Mutluluğunu hak ettiğini
hatırlat kendine
::::::::::::
Ey yorgun kalp.....
Aç kalbinin gözlerini dünyayı gör.
Bu dünya avuç içi kadar küçük değil.
Dünya çok geniş, mutluluğunu bul.
İklil ve ayağa kalk gülümse dünyaya.
::::::::::::
Ey yorgun kalp...
şimdi üzülmekten artık vazgeç.
yaslanacak bir omuzun yoksa,
Düşün ve şunu bir hatırla....
SENİ SEVEN BİRİ VAR......
0 Yorumlar