Ey yorgun kalp.....

Gerçekten çok yoruldun,

yordular

Yüreğin kırgın,kalbin acıyor

farkında misin.

::::::::::::

Şimdi kalk ve yeniden dene uçmayı

İzin verme kanatlarının kırılmasına 

Kalbinin  kilitli kalmasına izin verme...

Seni kimsenin mutsuz etmesine

Mutluluk hakkın unutma

::::::::::::


Ey yorgun kalp.....

Aç şimdi kalp gözünü bak etrafa

Küçük değil bu dünya 

Bul mutluluğu ve onu

kalk ayağa inadına gülümse dünyaya.


::::::::::::

Vazgec artik üzülmekten 

Yok mu diyorsun yaslanacağın kimse

Düşün  iyi düşün

Seni hep seven ve sevecek olan biri var unutma 

Gör artık .....