Ey yorgun kalp.....
Gerçekten çok yoruldun,
yordular
Yüreğin kırgın,kalbin acıyor
farkında misin.
::::::::::::
Şimdi kalk ve yeniden dene uçmayı
İzin verme kanatlarının kırılmasına
Kalbinin kilitli kalmasına izin verme...
Seni kimsenin mutsuz etmesine
Mutluluk hakkın unutma
::::::::::::
Ey yorgun kalp.....
Aç şimdi kalp gözünü bak etrafa
Küçük değil bu dünya
Bul mutluluğu ve onu
kalk ayağa inadına gülümse dünyaya.
::::::::::::
Vazgec artik üzülmekten
Yok mu diyorsun yaslanacağın kimse
Düşün iyi düşün
Seni hep seven ve sevecek olan biri var unutma
Gör artık .....
0 Yorumlar